نظرات شما عزیزان:

عباس
ساعت9:48---4 مرداد 1393
سلام برادر عزیز میخواسم نظرشماروبپرسم که بهنظرتون وظیفه ما چیه؟
پاسخ:سلام داداش گلم من یه عذرخواهی به شما دوست گرامی داداش عزیزم بدهکارم اونم برای اینکهشاید تیتر مطلبم در حد یه مسلمون نبود ولی دیگه نمیتونم خودمو کنترل کنم شما بببخشبد داداشم من واقعا باعث افتخار بندس داداشی مث شما و دوستان گلی دارم خداراشکر میکنم هر روز و هر لحظه داداشم من در حدی نیستم نصیحت کنم یا پند و اندرز ولی داداش وظیفه ما برابری و برادری هستش داداش اگه مطلبمو خوندی بهم یه سایت یا یه ادرس تالار یا چت بهم بگو تا با هم بیشتذ اشنا بشیم در پناه ایزد منان


dina
ساعت3:19---2 مرداد 1393
سلام . خوبید ؟



نماز و روزهاتون قبول باشه



دیگه به ما سری نمیزنید
پاسخ:سلام و دورد ابجی گلم همچنینی نماز و روزه های شما مقبول درگاه الهی بخدا شرمندم همش سرکارم ولی ابجی میام نظر نمیذارم شرمندم ببخشید ابجی گلم جبران می کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب ها :